Rapportera inlägg

Valt inlägg:

9 Sedan, Voltaire är vissst död, var det därför? Men du behöver inte dö för mig bara för att jag räddade dig ur cyberglömskans svarta hål! Dock, menar du att feminismen är så fulländad, så den får inte kritiseras, det är "antifeminism"? Hade deta skett från början, och inte avfärdats, även som "kvinnoförtryck" så hade vi kanske haft en bra feminism idag! Men Schyman, Eva Lundgren, Eva Pia Boethius mfl., de skall få hålla på obesvärat på med sina lögner? Känner du till dem? Den första valsar ständigt runt i media som en hjältinna efter alla fula klavertramp! Och fege Reinfeldt som på fullt allvar i meida beskyller männen för att kvinnor "tvingas" jobba deltid? Men internet avslöjar det. Vi har ingen "jämställdhetsdebatt", Tobias, vi har en feministmonolog, och den är toppstyrd. Vanliga människor är tysta, de känner pinsamheten. Tack för att du gav mig möjligheten att framföra detta. Internet är fantastiskt!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?