Valt inlägg:
Lasse, skrev i annan tråd http://www.sourze.se/forum/thread/10736503/page148#post10741200 ; ju närmare man tycker sig vara att ev peka på en direkt skyldig till terror, ill och våldsdåd desto försiktigare måste man vara med namnkallandet. Det är knappast zionisterna, islamisterna el mossad bakom 9/11, utan ett fåtal människor som bäst bör utpekas om bevisföring styrker i personnamn. Det är ett kardinalfel att svepa över en grupp oavsett som jag önskar Kalle replikerar på sanningsrörelsen el neocons eller jesuiterna. Om Joe Biden självutnämner sig sionist, skulle han då vara skyldig? Inte om du inte har bevis mot Honom, right? ... Kritik mot zionismen lite svepande kan jag väl köpa, men de facto skyldiga är vanskligt vanskligt ... i Edwin Blacks Transfer Agreement intervju länk pekar han tycker jag på en viktig punkt, inte ens zionisterna är en enig gruppering, framförallt inte 1930 ca, och då har ju inte heller han Alla fakta, vilket väl ingen kan ha _____ Sionismen finns det gott om kritik att lägga på via personer som Hertzl, Hess, Disraeli, Rhodes-kopplingar och global guvernans intressen. Men alltså istället för att säga Israel gjorde det, låt oss prata namn. ____ så, Lasse, vilka namn skulle du vilja belysa extra? litet ur kontext jag vet, och det var riktat till annan person
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?