Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#22 Diplomaten, det är en lång historia som jag inte orkar gå in på nu men läs mina artiklar och gör som Jesse Ventura brukar säga, "Just follow the money." Det fanns en vinnare unde andra världskriget och det var sionisterna. De tjänade en förmögenhet genom sina bankkarteller som finansierade alla sidor i kriget. Europa blev blottlagt och fick begära hjälp från USA i form av Marshallplanen, som sedemera utvecklades till EU. Glöm inte att USA från början var en brittisk koloni som bröt sig loss och det har Storbrittanien aldrig glömt. Under årens lopp har de tagit tillbaka kontrollen genom bank-och advokatväsendet vilket startade i Storbrittanien en gång i tiden. USA är i grund och botten en frimurarnationunionsfäderna och dessa jobbar ju som bekant över gränserna. Och för de amerikanska sionisterna/frimurarna var det enklaste sättet att ta kontroll över mellanösternområdet att skapa en ny stat mitt i alltihop. Men du behöver inte tro på ett ord av det jag säger utan forska på egen hand, som vi andra gör. Lyssna inte bara på ExpoStrix/Israel och AftonbladetBonnier/Israel.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?