Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Ibland funderar jag kring det kloka i att nämna sanningar som är för mycket för folk, som de inte kan tro på. Men då påminner jag mig om att detta trots deras motstånd ändå öppnar upp nya kunskapsdomäner i dem kring ämnen som de förut ö.h.t. inte haft referens till. Då förstår jag att det trots alla förklenande reaktioner ändå är rätt väg. Ang. det viktiga forsblom tog upp, dispensationalism, så rekommenderas mkt varmt Grace Halsells "Prophecy and Politics: Militant Evangelists on the Road to Nuclear War" från 1986. http://www.google.com/search?q22ProphecyandPolitics3AMilitantEvangelistsontheRoadtoNuclearWar22GraceHalsell1986 Just mitt exemplar, inköpt begagnad, har haft ett tidigare liv som biblioteksbok på Houston Central Library, men utsorterats därifrån med stor röd "DISCARD" stämpel på lånefickan. Synd kanske, för annars skulle möjligen CMO kunnat läsa den?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?