Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jag talar det svenska språket, jag är uppvuxen i det och jag analyserar/tänker i mitt svenska språk, som är mitt modersmål. Om någon försöker trycka på mig andra betydelser av ord, än dem jag uppfattar som naturliga och riktiga, då påverkas mina möjligheter att avväga vad som är rätt eller fel. Mina svenska ords valörer är oskattbart viktiga för mig. Utan rätten till mina ord, kan jag inte värja mig och upprätthålla min integritet. ---- Anti-semit är inte ett naturligt svenskt ord. Det är ett Orwellsk ord. I mitt språk - det svenska språket - där sätter jag anti framför något jag ogillar, är motståndare till. Och jag accepterar inte att någon - i vilka syften det vara må - begär av mig att jag skall göra undantag från för mig naturlig språkkänsla, om jag inte omedelbart kan inse att mitt språk gör en vinst på det. ---- Semiter är de som talar semitiska språk. Semitiska språk är en grupp språk som talas av drygt 467 miljoner människor. Jag är inte anti något enda folk eller folkgrupp som talar ett semitiskt språk. Däremot är jag oerhört anti sionister. --- Jag har släkt som vågade utmana nazisterna under nazitiden. Min farfar varnades av vänner till honom för vad som skulle ske med honom om Sverige blev ett naziland. Min farfar var inte en ynkrygg och därför tystnade inte hans kritik mot "gaphalsen i Berlin". --- Vår tids nazism heter sionism. Det är en politisk ideologi med egendomliga religiösa undertoner, precis som nazismen, den är elitistisk och rasistisk. Sionismen har skrämt den svenska kultureliten till lydig tystnad på samma sätt som nazismen en gång gjorde det. "Den som inte är med oss är emot oss." "Den som är emot oss kan glömma allt vad karriär heter." Och eftersom de intellektuella nästan undantagslöst är kastrerade sedan tidigaste ungdom, så törs man inte göra annat än att jamsa med. ---- Sionisterna håller på med samma utrotning i Palestina som nazisterna när dessa utrotade oönskade element i sina ockuperade områden. --- Jag accepterar inte ett enda nyspråksord i mitt modersmål. Jag värjer min rätt till klarsyn och tankeskärpa med ett ogrumlat språk som sin viktigaste bas.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?