Valt inlägg:
There is something rotten in the state of Israel. --- Mitt intresse för sionismen vaknade med mitt intresse för 9/11 för drygt två år sedan. Ett folk utan land vill ha land. Men vilket folk är det som blivit av med land och som nu bedrar sig till ett land? ---- Av någon anledning så nämndes inte ett ord om stormakten Khazarriket i mina historieböcker från skoltiden. Varför nämndes inte detta rike som under några hundra år hade största tänkbara inflytande i en viktig del av eurasien från 600-talet till ca år 1000? ---- Jag har förstått att khazarfolket anammade judaism på liknande sätt som vi i Norden anammade kristendom. Ett folk med mestadels turkisk härstamning antar alltså judaismen som religion, men är fortfarande samma folk. Vi nordbor förblev ju nordbor även efter kristnandet. Vi blev kristna nordbor. Men tydligen hände något magiskt med khazarerna. De upphörde att vara khazarer när ryssarna invaderade deras land. Då blev de plötsligt judar istället. --- Om Sovjet hade invaderat Sverige då skulle vi på motsvarande sätt upphört att vara svenskar. Vi skulle ha blivit landlösa kristningar, och därpå förklarat vår rätt till Nazaret med omnejd, eftersom Jesus antas komma därifrån. --- För det första misstror jag hela historieskrivningen på vilken sionisterna bygger sin rätt till Palestina. Det är idel skrönor som tillkommit i politiska syften för att passa dåtida makthavare i regionen. För det andra så tror jag inte att det stora flertalet av dem som benämner sig judar har någon härstamning från Palestina. De hör helt enkelt inte dit mer än kristna människor i hela världen hör dit. Jag anser att statsbildningen kallad Israel bygger sin legitimitet på skrönor och direkta lögner. --- Maktgalna människor uppträder över hela västvärlden i namn av sionister. De har manövrerat sig till ett enormt inflytande över politiken och över politikerna i väst. Väst beter sig som om vi vore ockuperade av sionisterna. Varför annars den otroliga kraftlösheten runt Gaza? Den totala tystnaden runt Israels 200-400 kärnstridsspetsar helt undandragna internationell kontroll? Och tystnaden runt den skändliga ockupationen av palestiniernas mark som fortlöpande bebyggs i strid mot folkrätten. Vad är det för hakar sionisterna har på varenda parlament i hela västvärlden och kanske allra värst i USA? --- There is something very rotten going on here!
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?