Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Och Helena, det är bra du är rak om vad du tycker om Tanja Bergkvist. Kan finnas en del där, som hon kanske behöver ändra på! Och jag tycker det samma om Pelle Billing faktiskt! Var lite skeptisk redan till hans inledning om hans eminenta förmågor genom tango och psykiatri hur mycket? Detta gör ingen expert på frågan, det finns inga experter på "män och kvinnor", dvs vi är ALLA det utifrån våra unika erfarenheter. Ryggdunkens tid är snart förbi, vi måste vara ärliga, trots grupptryck som frodas, inte minst inom politiken och fjäskiga media som du beskrivit. Iaf så har jag lämnat Billings blogg, jag blev väldigt konstigt bemött för en bagatell, lite frän kritik mot en inkonsekvent debattör. Sådant som du verkar klara av mycket bättre, mitt första på Newmill :- Men framför allt märkte jag hur inkonsekvent han var i frågan om alliansen och Reinfeldt eller kanske okunnig eller omedveten, eller oerfaren? Han verkar rätt ung för den kostymen! Vilket också framkommer i hans senaste artikel, "Feminism är ett vänsterprojekt" eller vad den heter. Jag kommer återvända till hans blogg och skriva om detta, i en strikt pedagogisk förklaring. Och till slut om Reinfeldt, vad tycker du om detta från 2006?: "Det finns kvinnor som skilt sig från män med alkoholproblem, vilka kan använda delat barnbidrag till fortsatt alkoholmissbruk!" Ja det är ju Reinfeldt själv som här dömer ut sig totalt! Om detta och Juholt och DN har jag skrivit i min senaste artikel här: "Svensk statsfeminism - legitim könsrasism." Om du hinner en dag med alla dina uppdrag, åtminstone början av den, ... eller "Den skamliga sexköpslagen", en satirisk intervju med en av dess tillskyndare.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?