Valt inlägg:
71 Helena, har inte kollat din blogg än, om du är "liberalfeminist" eller ej. Men Sabuni är ju "inte feminist" fast för sexköpslagen, och om du "är F", men mot sexköpslagen så blir det ju väldigt snurrigt! Plus då alla andra åsikter som skall markeras och kvoteras och jämställdhetscertifieras! Ni båda kan väl f.ö. dra Birgitta Ohlsson i öronen tillsammans? Så skall jag stödja er lite!
Varför inte lägga ner benämningen "F" helt och fullt, och samarbeta med oss män, vi som insett: Att man skapar inte ett bättre samhälle för kvinnor, och varför bara för dem? genom att förklara männen som problem, och sedan därför sparka på dem!? Därför är vi offer idag!
Jag har bara kollat Tanja B nån gång, visst är det långt, men kul! I klass med Birgitta Andersson och Eva Rydberg, kvinnliga komiker redan från 50-talet utan att det behövdes markeras: "Kvinnor kan"!
Camilla Lindberg då som var invald för FP, men åkte ut också lärare väl? Och mot feminism "anti"? vad jag förstått. Den enda konsekventa i hela riksdagen!?
Åkte alltså ur riksdagen. Här en länk om när hon var i TV med Pär Ström Genusnytt som du säkert känner till.
http://genusnytt.wordpress.com/2010/10/06/rasande-angrepp-pa-camilla-mig-och-larare/
Jag satsar på statsgenusfeminismen mot väggen inför valet 2014. Sanna mina ord!
JS "På båda könens villkor, för båda könens bästa!"
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?