Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#47 De e kul o ge medlidande åt dem som vill ha det. --- ”… att man inte kan skylla allt på pojkar och män.” Nej just det, men att skylla allt på kvinnor, leder det till något bättre? När man talar om män som underklass, då talar man samtidigt om kvinnor som överklass. Min kunskap/okunskap om överklassen, som du kommenterade, har föga med detta att göra. --- Jorå, pojkar och flickor ska ha rättvisa betyg och män och kvinnor ska ha rättvisa löner. --- Av tiden att döma är jag kanske det du kategoriserar som fjortisfeminist som sitter i skolan… eller så är jag prostituerad feministkategori ?… eller så har jag något annat jobb med oregelbundna arbetstider … eller så är jag arbetslös feministkategori ? … eller sjukskriven feministkategori ?… eller så lever jag på min man feministkategori ?…. eller, eller… Hur som haver med den saken, du tycks mig ha förskansat dig rätt väl bakom feministmuren.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?