Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#13 Jamen då har du ingenting att oroa dig för Jocke. Då kan du fortsätta att röka din pipa i Marocko och lämna oss åt att fullfölja vår meningslösa väg som inte leder någon vart. Men om detta är så meningslöst, hur kommer det sig att jag med flera motarbetas så frekvent...? Hur kommer det sig att alla försök till att skapa bättre förutsättningar för mänskligheten åläggs alla de som inte tillhör eliten? Hur många elitister går det på vanliga människor? Hur många av dom ska det dö för att väga upp för alla de miljoner som vi är för många? tror du att du Jocke kommer hamna på rätt sida av staketet när det blir dax att ransonera bland människor i miljön och ekonomins namn? Jag tror att du kommer att stå bredvid mig och gråta som ett barn och undra vad som gick snett och varför du inte insåg det förrän det var för sent. Men vet du vad, en god nyhet är att jag och många miljoner runt om i världen vet att detta inte går rätt till och tänker inte låta det hända. Så oroa dig inte min vän.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?