Valt inlägg:
För det första, Darwin har inget gemensamt med Hitler, möjligen tvärtom. Sedan "sanningsökaren", det är nog alla friska människor. Du har inte patent på detta. Att utge sig för att ha funnit sanningen tvärtemot ens kritiker visar på dålig demokratisk sinnelag som jag innan påpekat. Och det vill du väl inte ha? Sedan finns det massor av alla möjliga påståenden, eller "hönor av fjädrar" som trillat av och plockats upp av somliga spekulanter pengahungriga?. Man kan lika gärna påstå tvärtom, mot vad du gör! Jag inser också att världen är galen, men ingen klarar längre av det globalt, som Hitler gjorde med Tyskland.
Det finns allvarliga problem framför oss. Man bör inte negligera klimatförändringar, miljöproblem och inse sambandet med befolkningsexplosionen, som förvärrar dessa. En succcesiv befolkningsminskning skulle behövas verkar avlägsen, om det inte redan är för sent. Och faktum är, jag har träffat folk i Europa, trångbodda engelsmän särskilt, som sagt. "Det måste till en pandemi." Jag räknar med att VI slipper välja, "pest eller kolera", dvs att naturen sköter det i så fall.
Framtiden med 9 miljarder och ständiga katastrofer, genom klimat, förgiftning, resursbrist, krig, eller mer eller mindre "naturliga", jordbävningar, torka, översvämmingar, kommer världen kanske inte att klara av!
Det är en uppenbar risk, vida större än de något mer osannolika spekulationer som du för fram!
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?