Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Att Världens penningelit, som genom ett par seklers tid och bland annat med hjälp av ett infernaliskt penningsystem närmar sig ett totalt ägande av hela Jorden, har tankar på att reducera folkmängden till 500 miljoner förvånar inte det minsta. Tvärtom! Jag skulle förvånas om de inte tänkte så. Det blir ju deras Jord att göra vad de vill med. --- Nu tror jag att dessa megarika dessutom är rädda för något annat än att deras Jord skall nötas sönder av för mycket folk. Jag tror nämligen att Jorden är en levande person i Universum! Och jag tror att med ökande mängd människor på Jorden så kommer vi närmare den dag då Jorden föds som en medveten kosmisk person. Den dagen kommer vi alla att vara förenade i ett telepatiskt internet. Vi kommer att ha ett fullt utvecklat samvete - dvs samma vetande om allt som alla andra. Den dagen finns inga pyramidala maktstrukturer längre. Alla kommer att styras inifrån sig själva på samma sätt som björklöven på en björk förenas med varandra och hela den övriga björken genom skaften. --- I Nya Testamentet kallas det som kommer för Människosonen. Det namnet passar mig, men det behöver inte ha något namn alls. --- När detta händer är alla megarikas ansträngningar förgäves. Och detta känner de på sig. Därför vill man starta avfolkningen så snart som möjligt. OBS detta tal är mystik.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?