Valt inlägg:
jag kan inte se något anmärkningsvärt alls i dina citat Spartacus. ditt första citat handlar om bankernas och de stora företagens planering, och att den planeringen ofta inte omfattas av de politiska systemen. sant. Håller med helt. Motsatsen är ju faktiskt i princip omöjlig, eftersom politik inte styr människor. Människor styr politiken. Sedan funderar han över kommande vapensystem. tja, det hade min morsa också kunnat lista ut. Om det finns ett fordon går det ju att sätta vapen på. vad är problemet? Så länge krig och utveckling existerar samtidigt, så kommer de att kombineras. Och ja, man kan påverka regn exempelvis, men det är såvitt bara Kina och Sovjetunionen som i praktiken provat. Nästa citat: han spekulerar i att det kan bli möjligt och lockande att mixtra med hjärnor för att uppnå vissa syften. WOW! dagens nyhet. har man kunnat länge. Såg en fantastisk operation här om dagen där de hjälpe en parkinsonpatient att bli fri från sina skakningar. de opererade inte in galningarnas årsbok så vitt jag kunde se...
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?