Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Det finns ju dock alltid en möjlighet att man har fel, därför skriver jag trolig. Ganska enkelt eller hur? Det är delvis därför jag är intresserad av 911, för att det är intressant pröva min egen inställning. Genom att lära mig mer o olika argument, lär jag mig en massa annat samtidigt. Genom att försöka hitta olika saker som talar emot den officiella teorin, kan jag antingen stärka eller försvaga min inställning. Hittills har du bidragit till att den försvagats lite, givet att jag tar dina senaste noteringar i den andra tråden för sanna - jag har inte kollat upp dem ännu. Fynden av nanothermit är en annan sådan sak. Bortsett från det är jag dock fortfarande synnerligen övertygad om att det gick till som de flesta tror, och att alla konspirationsteorier är det samma som alltid uppstår runt sådana här händelser. I övrigt handlar naturligtvis det om att skaffa sig en bild av världen, om bevisvärdering, och om att hitta källor man har förtroende för. De källor du visat på har jag inget förtroende för, givet att där saknas stringens och bevis, samt förstås etablerade forskare.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?