Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Spartacus: med din inställning till bevis, så kan man inte vara säker på någonting. Den typen av bevis som använts för att bevisa den officiella versionen, är samma typ av bevis som använta för att bevias att Sveriges Riksdag existerar. Bevisföringen har också använts för att visa på att Andra Världskriget ägt rum och OS i Sydney ägde rum i Sydney. Visst, man kan anta att zionisterna, elelr vilka det nu kan vara, genomfört en mörkläggnngsmanöver av sällan skådat slag, och förvrdit huvudena på miljarder människor, och oräkneliga vittnen. Jag kan inte argumentera emot det, jag kan bara konstatera att jag finenr det troligt att andra världskriget ägt rum, på samma vis som att jag finner det troligt att USA fått sota för sin utrikespolitik. vad avser avsaknaden av självdistans: det är karakteriserande för konspirationsteoretiker eftersom de ofta är narcissister övertygade om sin egen duglighet och klokskap. Du är ett skolexempel.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?