Valt inlägg:
Jag har känt till era principer länge Leif. De finns i hela samhället. Ett exempel är mannen bakom apg-bloggen. Han lyfte här om dagen en bortglömd aspekt avseende Palme-mordet. Palme var inte frälst. Det var viktigt för honom. För dig är det viktigt att sprida budskapet om en ny tid på en högre nivå, med bl.a. Fri energi och vänskapliga utomjordingar. För åter någon annan är det viktigt att peka på det fruktansvärda i att leva i synd utom äktenskapet, och att alla muslimer skall omvändas eller förvisas. Var och en blir salig på sin tro. Som väl är tycks allt fler människor beredda att se öppet på sin omvärld, utan att fördöma och förkasta, och uran att hålla fast stoiskt vid sin egen världsbild. Jag skulle vilja påstå att det vetenskapliga synsättet sprider sig. I praktiken betyder det att du får tro på vad du vill, men om du hävdar att det har någon betydelse för mig, så får du vara god att bevisa det.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?