Valt inlägg:
Spartacus: du har ju sagt dig förstå dig på mig i en månad nu. Behöver inte återupprepa det vännen... vad avser koppling til expo: finns ingen, men jag avskyr skitsnack, och teorier som inte är grundade på fakta. Ganska enkelt. Jag har dessutom inte placerat in dig på den politiska skalan. Men rasister, eller starka fördömanden av vissa folkgrupper av olika anledningar, finns över hela den politiska skalan. Folkmord har utförts i flera namn. Aguirre! Du har rätt i att det kan vara ett problem. Men samtidigt: vad skulle alternativet vara? Som det ser ut nu tycker jag att i har en fantastisk utveckling, där vi alla kan ta del av information vi vill åt via nätet, och där enskilda individer har större förutsättningar att göra sina röster hörda. Sedan tror jag att det är en försvinnande liten del som är nöjd med hur de stora medierna fungerar, alla har ju sin idealbild. Det viktiga är att vi lever i ett samhälle med yttrandefrihet, och där man faktiskt har en enorm frihet. Antag att vi hade ett samhälle med kontrollerad media, för att undvika kapitalistiska influenser: det finns fortfarande sådana försök, men de har aldrig slagit väl ut. Idag kan jag gå till pressbyrån o köpa tidningar som representerar snart sagt alla åsikter jag kan tänka mig. Via Internet - skapat och kontrollerat av den illvilliga sioniststaten USA - kan jag grotta ner mig i planeringen av hur man skall få ett slut på USA:s herravälde. I detta nu kan jag få in en text om att USA låg bakom 911, om jag så skulle vilja. Imorgon kan jag skriva om att eunucker är det största hotet mot mänskligheten. Valet är mitt, och jag kan göra mitt liv till vad jag vill.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?