Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jag har anat EXPO-kopplingen länge och då faller alla pusselbitar på plats med en gång. Kalle, du ser på oss alla som SD-fanatiker och högerextremister, vilket du får stå för, men det är så långt ifrån sanningen som du kan komma. Jag kan nämna att jag bor i ett av derasSD högsäten och märkligt nog så röstade jag inte ens. Så mitt förslag är att du plockar ut galjen ur kavajen, slappnar av och försöker rent utav skaffa dig en egen, ofärgad åsikt så ska vi snacka sedan. Och vart du vill komma med citatet från min artikel vet jag inte? Den talar väl för sig själv och hur du får in sionister i den förstår jag inte heller. Men du ser det du vill se. Jag ser en faktisk handling och du ser ett rasistiskt påhopp. Ändå säger du att vi ska fokusera på handlingen och inte på människorna. Men vad är det du själv gör då? Men som sagt, nu vet jag vad du är för en filur.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?