Valt inlägg:
#155 Emmllanåt säger du bra saker Kalle, och detta är ett av dom. "Dårarnas paradis" är en bra beskrivning och visar hur systemet har fungerat fram till nu. Kom ihåg att allt missnöje, folkmord, svält, krig mm har hänt under styret av de ledare som ni så varmt håller av. Det jag förspråkar har ännu inte inträffat så det är så lustigt att du anklagar mig för saker som inte ens inträffat. Dina resonemang och anklagelser är så fulla av felslut att du skulle bli utkastad och utskrattad i en domstol. Möjligen kan dina skrönor få ett bra mottagande i Expo, tillika CMO´s och jag skulle inte bli förvånad om ni redan har kopplingar dithän, vilket skulle förklara ert behov av anonymitet. Men allvarligt talat, så släpp hela idén om att ha ihjäl människor, för detta handlar om att förändra systemet till ett som accepterar alla människor på samma villkor. Jag hjälper till att påvisa brister i det befintliga och tro mig, det är varken svårt eller anmärkningsvärt, det kan vem som helst göra.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?