Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Spartacus citat: " Detta är rent förtal och jag utmanar dig att bevisa allt det du säger om mig mfl ovan. Men det kommer du inte att kunna göra för det är rena lögner. Du har tömt hela din armada av ursäkter och har landat på botten. Jag kallade dig ynkrygg innan, men det är en förolämpning mot ynkryggar. Det är förargligt att se en såpass begåvad person som du ändå ger intryck av att vara och har sådana skeva uppfattningar, grundlösa och helt felaktiga. " Söte Spartacus: oavsett vad jag skrivit, så har det bemötts med funderingar avseende min psykiska hälsa, att jag är en ond människa, rädd, sinnesförvirrad med mera av främst dig, men också Dag. I det att jag införde mitt poängsystem där varje angrepp på person, och borttappande av sakfrågan, renderar ett poäng, insåg jag dock snabbt att du skulle dra ifrån mig, då du inom blott ett inlägg efter startskottet fick tre poäng med en gång. Tyvärr har jag insett att jag fortfarande har blott ett poäng, ty då jag studerar mitt inlägg är det ju faktiskt vad jag tycker. Det är fakta, och inga personliga angrepp. Dessutom tror jag en försvinnande liten del vanligt friskt arbetande folk skulle göra något annat än hålla med mig då det gäller er gamla snurriga stofiler.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?