Rapportera inlägg

Valt inlägg:

CMO...var det inte så att Israel smygforskade fram sina känvapen ? Kom igen nu CMO...eller tror du inte vi har nån biovapen forskning bland våra fredliga vänner i Israel :- Kalle...ja..jag har som utalat mål att Israel försvinner..det tror jag alla världens judar skulle må bra av. Ja herregud..attacken föregicks av en RAKET...Dom ockuperar ett land,snor palestinska egendomar,bygger illegala bosättningar,trakasserar och förnedrar ett helt folk,bombar och mördar..men det är palestiniernas fel!! ..för dom sköt en RAKET tillbaks på Israel..raket,raket,raket!! Om Sionisterna behandlade svenskarna som de gjort med palestinierna så skulle jag skjuta raketer från morgon till kväll..och det vore självförsvar! Israel är bara ren sionistisk agression. varje jude med självaktning borde delta i att stoppa galningarna..Israel ..där har du de neonazis CMO..tror att han ser på forumet.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?