Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Raketbeskjutning föregick den attacken Aguirre. Om Israel lade ned vapnen, och inte försökte freda sig, skulle snart nationen försvinna. Och många på detta forum vill just det. Om palestinierna lade ned vapnen skulle det bli fred. Det är viss skillnad. Samtidigt så innebär det dock inte på något vis att Israel har carte blanche. Israel har att rätta sig efter internationell rätt. Tyvärr finns dock ett utbrett judehat i världen fortfarande, och det gör det svårt för Israel att hävda sin rätt, utan att få gamla välbekanta antisemitiska slagord kastade emot sig. Jag känner knappt någon som står på Israels sida i denna konflikt. Det ensidiga fördömandet gör mig tveksam. Jag råder också var och en att läsa Hamas programförklaring. Där står stort sett ordagrant att en död jude är en bra jude. Ändå är det Israel som i artikel efter artikel kritiseras. Obalanserat anser jag. I Egypten har samtidigt Muslimska brödraskapet uppmanat till förberedelse inför kommande krig mot Israel. I en gallup från 2007 vill 64 procent av Egyptierna införa Sharialagar. Urskiljning är på sin plats. shit! Argumenterar ju nästan med er som om ni vore normala människor! Håller jag på att tappa det? Hmm... Ufoufoufo, piggelin, star wars, se in i framtiden, fri energi, Icke, allt i en enda hopplös ologisk röra et voila: Någorlunda normalt igen

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?