Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jag är ju själv kvinna, men tycker inte att det går ut på att sätta dit mannen. Även om många män tror det, när man säger sin mening. Men-att hålla sig till sanningen är inget brott, inte heller att vara kvinna eller man. Även om vi hade ett "jämlikt samhälle" skulle vi naturligtvis inte alltid vara ense. Det hör ju livet till. Betyder inte att man hatar män för det. Nej, vad jag menar, är att kvinnan ska inte göra om mannen i ett jämlikt samhälle. Inte heller tvärtom. Fast undantag kommer alltid att finnas. Vad är dte för jävla larv, när en kvinna säger"usch" när hon ser hår på bröstet. Var jag man, skulle jag aldrig raka av håret där det naturligt växer. Om sen kvinnan vill göra om sig helt, raka av allt hår, plastik/omöjligt att röra sig operera sig, fylla läpparna till fiskmun, fylla tuttarna med plastpåsar, vittnar bara om hur rädd hon är att inte duga!Så har kvinnor varit i alla tideräven jagTur att man kommit över det! Men de här kvinnorna- de kände varandra genom kontakter runt Assange.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?