Valt inlägg:
Ja till både artikeln och #1 kan jag bara instämma - nu skäms inte jag heller då min svenskhet inte innefattar vad tokfeminismen står för - att jämställdhet och respekt för människor, individer och kön helt tappats bort under den maktsjuka feminismen som faktiskt inte alls enbart utnyttjas av kvinnor om nu någon trodde det. Redan tidigt då det stod klart att den skulle spela en avgörande roll i politiken vart det strömhopp bland strebrarna till den ideologin då den framstod som en vinnare. Så mycket elände som denna galenskap ställt till måste ett bakslag snart komma - kanske detta med Assange kan vara den tuva som åtminstone får det snålåkande i grunden ideologilösa strebersläktet att dra öronen åt sej - betongfeministerna kan man förmodligen inte göra så mycket åt, militanterna drar sej nog också ur så småningom då det går upp för dom att dom deltar i en kamp som inte tjänar deras syften. Om jag nu ska vara lite hoppfull alltså.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?