Valt inlägg:
Ja du Pia - själv har jag ingen tv så jag har inte något bekymmer med irritationen vad gäller melodifestivaler, dokusåpor och dylikt - jag ser en del film vilket är ett litet intresse jag upplever som mycket givande - man hinner ju inte allt här i världen därför måste jag välja. Lustigt förresten de där med tv - då jag är hos vänner måste jag sätta mej med ryggen mot den rörliga bilden för att inte distraheras om vi diskuterar nått - nu för tiden har ju folk på tven från morgon till kväll så dom har vant sej. När jag arbetar har jag gärna musik på - helst inte sånna där intellektuella program då dessa ofta splittrar koncentrationen från skapandet - men då jag vilar eller kollar nätet så lyssnar jag gärna på OBS, människor och tro, Studio ett osv - P1 har fortfarande hyggligt bra debatt och informationsprogram, men lite väl mycket repriserande.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?