Valt inlägg:
Pia #70 Min hemsida är under förnyelse så den kan jag inte referera till i nuläget, men andra har ju mina skulpturer tillgängliga på nätet. Att den här JEM tvivlar är ingen stor grej, men bara för att sprida en stunds njutning för de som är öppna nog att ta emot så var så god http://www.cirkuseros.nu/bildgallerier/galleri_widegren/bilddisplay.html Själv tar jag inte de där med kulturelit så hårt - huvudsaken för mej är att konsten ska få vara fri och innehålla den mångfald uttryck som människor önskar - både som avsändare och mottagare. Det finns ju inte en konst lika lite som det finns en enda typ av människa.
På din påståendefråga citerar//Man behöver inte vara psykopat för att gilla att skriva långa texter,eller?//sc. kan jag bara svara för mej själv med att jag kanske inte är rätt man att svara på den frågan:- Jag menar att om jag vore psykopat skulle jag troligen inte ha en aning om det - det är det som är grejen med att vara psykopat, och att så här personligen dementera att jag själv inte är det känns bara larvigt. ------------- Men kanske den där JEM skulle kunna bidra med lite synpunkter då han verkar vara mer insatt i ämnet :- --------------- Och apropå dedär med "konst". Hur förvånande var det att killen skulle glömma sakfrågan om Assange och Wikileaks för att i stället byta fokus och rikta in sej på min ringa person och angripa min konst, han går ju helt och hållet i Inger Olssons fotspår.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?