Valt inlägg:
Ursäkta Kalle #59 Vad betyder "outar"? Det du sedan skriver förefaller som en grov missuppfattning - att Ombudet skulle döma Assange? Men är det inte det han inte gör och hävdar att ingen borde? Så har åtminstone jag tolkat det. Och för övrigt, menar du att det svenska rättsväsendet skulle ha anmodat Assange till inställelse utan orsak? Men är det inte just detta du säjer som är orsaken till tvivlen på Assange skuld som många uttrycker? citera//Jag kan anmäla dig för grov våldtäkt trettio gånger och fixa trovärdiga vittnen, men det gör det inte mer sant.//sc. ---------------- Här är det ett par tjejer som på ytterst märkliga grunder anmäler en kille för våldtäkt - den förhörsledare/åklagare som hade sitt pass då anmälan gjordes, också en kvinna om jag inte är fel underrättad anser inte att det finns skäl för vidare förundersökning och vill avskriva ärendet. Men så dyker en annan åklagare upp tillsammans med en viss advokat och ändrar på den saken - den tilltalade är i detta fall inte vem som helst vill jag påstå då han är aktuell WW - och det kan jag säga av erfarenhet att i detta fall handlar det inte om en kille som behöver våldta någon - den killen har brudar så han klarar sej - och det ytterligare märkliga är att några andra brudar har inte hört av sej som vill meddela att dom råkat ut för liknande övergrep från hans sida. Frågan är om inte du missuppfattat nått?
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?