Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#42 Ja samma sak har jag pekat på - om dom här tjejerna inte är köpta så undrar man varför dom inte framträder - är det journalistisk etik som håller dom borta från arenan? Eller har jag missat nått? Annars om dom nu skulle vara - som någon här sa "politiska groupies" så brukar ju sånna hålla sej framme - eller kan en åklagare belägga kärande med någon sorts yppandeförbud - eller kan det vara för deras egen säkerhets skull, i någon mening kan dom ju behöva skydd då dom trampat på en i mångas ögon "hjälte. ------ Annars kan man ju fundera på om detta med skadestånd och sånt kan ha lockat tjejerna till en riktig dumhet, det är ju inte direkt ovanligt att tjejer försöker lirka in en kärlekskrank karlslok i ett hörn för att sedan anklaga denne för sexuellt våld av något slag och sedan få så där uppåt 50-70 tusen har jag hört att summorna kan ligga på - är det sant och hur vanligt det är vet jag inte men har hårt om ett par sådana fall - i ett av fallen ångrade sej även tjejen, i hennes fall var det påtryckningar från en bekant som gjorde att hon ställde upp - hon fick antagligen inte behålla så mycket av skadeståndet heller - tyvärr har jag inga länkar, men jag skulle inte förvåna mej om det var på "Ring P1" jag hörde det.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?