Valt inlägg:
15# Pia, 17# Bizon, visst har vi i viss mån blivit serverade snaskeriet utan någon direkt beställning, men det finns alla möjligheter att initialt tacka nej till utbudet. Pia, jag reagerar då en kvinna som du lämnar genmäle för något oskrivet.
På vilket sätt exkluderar jag dina åsikter? Om du läser en gång till så bör du tolka min innebörd "vissa skribenter sitter på läktaren", inget märkvärdigt med det, det gör vi alla i olika situationer. När vi ändå är i gång: du tycker man borde koppla ihop bägge anklagelserna. Ja gör man det då har man definitivt beställt en spekulationsrätt som likt Särimer aldrig tar slut. Likt mordfallen är det bäst att hålla sig till huvudspåret och i det här fallet är den stora frågan om amerikanska justitiedepartementet kan knyta Assange till copycaten Bradley Manning. Har Assange beställt ambassadrapporterna har svenske försvararen Björn Hurtig och överåklagare Sven- Erik Alhem åkt till London helt i onödan.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?