Valt inlägg:
Leif #12 Du säjer "Ingen klasskamp utan kvinnokamp" och jag menar att det inte blir något av varken klasskampen eller kvinnokampen om du inte gör det till en kamp för mänsklig rättvisa utan könsliga förtecken. Tur att du kompletterade påståendet med ett frågetecken. "inget kvinnoförtryck utan män?" och förtydligade med frågan - om det förekommer förtryck även inom bägge könslägren?" Vilket jag är säker på att alla någorlunda vakna människor kan skriva under på att det gör - människan är ett flockhierarkiskt egotrippat maktsjukt djur son sparkar nedot och slickar uppåt så vida det inte finns en uppenbar möjlighet att riva ner den som är över ett pinnhål eller två - vilket på intet sätt skiljer sej mellan könen och börjar redan i sandlådan. Sedan antar jag att du försöker dej på någon sorts sarkasm då du kallar kvinnorna för "stackars" och vadå "offrar sig" - dag handlar det inte om offer - i dag handlar det om att skaffa sej en foglig knähund. Så vifta på svansen du och hoppas på att slippa strypkopplet. Och beträffande förtryckande "frilevande amazoner" nja jag vet inte - jag tycker mest det verkar som att dom binder ris åt sina egna vackra rumpor :-
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?