Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Humor är viktigt- om vi bara kunde utnyttja den oftare. Min reflexion var bara, att det är konstigt att en säger en bild, kan riva upp så mycket, när den föreställer en man- när miljoner lättklädda bilder publiceras varje dag föreställande kvinnor av mycket värre slag. Har någon tänkt på att det kan var kränkande för kvinnan? Men, vi får gå på Bizons förklaring, att kvinnan vill synas. Det är hennes roll och hennes val. Det är i alla fall det bastämda svar jag alltid har fått från män."De får skylla sig själva" säger de. Sen kanske vissa kvinnor gillar att bli kallade "horor" och andra epitet. Det är också något som följer med kvinnans bild utåt. Jag är för lika uttryck för både män ock kvinnor. Visa alla kroppar, mäns som kvinnors i utmannade poser och lika avklädda. Då har jag ingen kommentar. Vi har väl båda könen en roll i den sexuella "leken"?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?