Valt inlägg:
Jag välkomnar verkligen inte rasister, dessa är en belastning för samhället, då de cementerar segregation och motsättningar. Vi måste alla hjälpas åt att bygga vidare på det samhälle våra förfäder en gång grundlade. Övertygade rasister har en attityd som verkligen skrämmer mig, deras tala frånvaro av känslor när de pratar om "dem" får mig att rysa av obehag. På riktigt.
Därför är det fullkomligt oförståeligt att det dag efter dag släpps in mängder av rasister i landet. Konverserade en gång med en okänd arabisk muslim, i Frankrike, som å det starkaste avrådde mig från att ta mig en afrikansk maka. För jag visste väl vad som skedde om man "blandade vitt och svart? Allt blir brunt..."
Man skall vara väldigt medveten om att rasismen är stor och växer bland många MENA-invandrare. Detta visar sig genom att de bosätter sig bland gelikar, gifter sig inom egna gruppen och t o m bannar utbrytare, sätter barnen i religiösa friskolor och inte minst, deras ungdomar rånar pur-svenskar med rasistiska motiv.
Man bör inte tolerera intolerans. Det är dumt.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?