Valt inlägg:
CMO, jag hade en stund över och kom plötsligt på när jag läste ditt ovanstående inlägg på att du snackar en massa skit. Jämför gärna det du precis skrev med några av dina tidigare uttalanden: ”Är det inte i alla fall lite pinsamt för mseder och Dag N att hylla "Hemlige Micke" efter allt orerande om att man inte ska ta anonyma skribenter på allvar. Och vad ska ni göra med ert senaste stjärnskott, den jättehemlige "Aguirre"? Visa nu vad ni går för, och sätt igång och trakassera de två på samma sätt som ni trakasserar era anonyma meningsmotståndare. "Ingen mannamån" som den redlige Karl Bertil sade. O ni stolta och modiga sanningssökare!
Av alla ohederliga debattörer på S ligger nog Dag och mseder i en klass för sig själva. Det är bara att googla på deras signaturer och se hur mycket utrymme de ägnar åt försöka föklara bort motståndarargument med patetiska amatörpsykologiska analyser, halmgubbar och andra försök att medvetet misstolka argument, uppblandat med anklagelser och antydningar om att motståndarna är någon typ av betalda agenter eller grindvakter. Det är riktigt att jag är hånfull mot personer som saknar kunskaper inom ämnen de uttalar sig och som samtidigt viftar bort seriösa förklaringar som de dels inte har föutsättningar att förstå, men mera kritiskt inte är intresserade av att förstå. Läkare har oftast en liknande inställning till kvacksalvare och häxdoktorer, jag förstår dem till fullo.
#47 Så om du vid ett tillfälle ertappar en ingenjör med att tala om något som ligger utanför det ingenjörsvetenskapliga området eller som innehåller värdeomdömmen objektiva fakta snarare så visar det att han inte har någon ingenjörskompetens. Är det det som är ditt argument? Om inte vad? Kom igen med dina fakta och dina argument Dag. Jag kan binda vänstra hjärnhalvan bakom ryggen så att det blir lite rättvisare.”
Jag kan säkert hitta ett 100-tal till om du orkar läsa.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?