Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#38 delar dina åsikter till fullo.. men passa dig så att inte du också buntas ihop med kommunisterna : "42 CMO, jag är förmodligen betydligt äldre än dig. Det märks inte bara på din dåligt utvecklade analytiska tankeförmåga och din böjelse att klänga dig fast vid gamla vanföreställningar och dessutom självmant försvara ett så sjukt paradigm att du inte ens har förmågan att se vart det bär hän. Du saknar tydligen helt förmågan att ta in ny information och bearbeta den på ett kvalitativt sätt, det är det som ZM handlar om: Att göra slut med flummet och retoriken i dagens samhälle. Du har väl inte ens sett Zeitgeist Moving Forward? Om du har sett den och samtidigt ser "utvecklingen" i dagens samhälle så är det helt otroligt att man kan missa poängen så totalt som du tycks göra. Kommunist kan du va själv, har alltid varit politiskt obunden. Jag genomskådade både religionen och politiken i mycket tidig ålder. Jag röstar inte, det är den enda reella form av direkt demokrati som finns idag. Jag KÖPER inte bluffen med tillhörande skit som du min gode gosse. Väx upp, använd huvudet som du fått annat än att sätta foliehatten på.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?