Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Forsblom, precis som du skriver med hur man tidigare sett på "The Dakr Ages"därav namnet. Allt det du beskriver som har hänt, har hänt av en anledning. Jag blir less varje gång någon säger att vi måste hitta en lösning på tex homosexualitet, inte för att jag har något emot det. Istället ska man titta på varför det uppstår och åtgärda det där. Homosexualitet är kanske inte det bästa exemplet eller politiskt korrekt att försöka åtgärda. Men jag vill bara visa hur man i samhället, styr oss mer och mer i den riktningen och varför jag tror att det är så. Allt som är manligt håller på att bli kvinnligt och tvärtom. Se i alla musikvideos där männen springer i bar överkropp, med guldkedjor och pistoler eller andra, kvinnliga attribut. Många är "gangsta" vilket associerar till en livstil som i många fall leder till fängelse eller död. Vad händer med många män i fängelse? Jo det blir i regel utsatta för homosexuella akter. Eller så visar man upp sminkande män som sjunger smäktande balader. Tar vi kvinnorna sen så så är man glad att visa upp de kvinnor/tjejer som gärna är starka, feminina, självständiga och antyder en massa om bla bisexualitet. Så våra barn och ungdomar har sedan ett bra tag idoler som med-eller omedvetet uppmuntrar till bi-och/eller homosexualitet och livsstilar som leder till att vi splittrar familjerna och dör tidigt. Och då har jag inte nämnt hela rock´n´roll stuket med droger och annat. Varför skulle man vilja vinkla det så här då från mediernas och underthållningsindustrins håll? Då vi redan är för många på planeten enligt den moderna adeln så är detta ett av många och fina och säga att vi inte ska bli fler. I Kina har de lagar som reglerar hur många barn man får ha. Vi har istället fått Madonna, 50 cent, Peter Jöback, Katy Perry och Sir Elton John mfl. Misstolka mig inte nu bara. Jag är varken homofob eller ogillar ovanstånde artisters alster. Men har ni aldrig funderat på varför de som är så duktiga att de förtjänar och få stå i rampljuset, aldrig kommer i närheten.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?