Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Tv4:s sätt att böjja på sanningen är helt bisarr ju mer jag läser i järntorgets version desto mer förstår jag hur fel jag hade med att skydda kunden i det här fallet. Ett bevis på hur stor makten är genom mediernas sätt att berätta för almänheten hur det verkligen är.---- "Dessutom visas andra rörarbeten upp i programmet utan att de kommenteras. Även dessa är beställda direkt av familjen utan Järntorgets vetskap eller inblandning. Således har Järntorget givetvis inget ansvar för dessa arbeten utan det är ett ansvar mellan köpare och säljare. I fakturakopiorna mellan kunden och rörmokaren se hemsida syns tydligt att det är en entreprenör som är ansluten till VVS kedjan Comfort. Det ironiska är att rörmokaren som uttalar sig i programmet också tydligt har en tröja med Comforts logga. De är alltså där och rättar till sitt eget arbete, ett arbete de själva är ansvariga för, men skulden i programmet hamnar på Järntorget."--- Förstår dig till fullo Carl olof och medger att jag hade fel sorry. Byggfelen var där och de erbjöd sig att rätta till dem men då startade kunden i sej en process som spårat ur helt och nu får de faktiskt betala priset för sin envishet..

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?