Valt inlägg:
Mej kan inte Svenska Socialkontor komma ot igenom att forvranga mina ord mer. Jag kommer aldrig mer att tala med de socialarbetare som har kidnappat ett av mina barn.Varfor skulle jag go po deras moten och de endast ljuger och bedrar.Socialchefen i Simrishamns kommun var intervjuad av pressen, endast nogra dagar innan de stal min dotter. Dar sa han att de i sista hand tar barn, men det ar endast spel for galleriet. Min relation till min dotter var ett levande ting,nu har de forstort det.Socialsekreterarna i mitt fall sa att socialchefen kravde att de skulle ta mina barn, nar jag frogade varfor de inte foljed socialtjanstlagen.En sund relation dar jag ar mor ar borta. Antagligen var det meningen,ser det genom hur andra blir behandlade som har sina barn ofrivilligt bortforda.Barnen holls bortforda och relationen kan inte leva po ett sunt sett. Det ar stold av nogot som jag gett liv ot och offrat min tid och framtid po.I Sverige trampar man foraktfullt po de manskliga rattigheterna.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?