Valt inlägg:
"Jag träffade för en tid sedan ett kommunalråd som anförtrodde mig att de tänkte satsa på vindkraft. Min fråga var vad man tänkte göra när vinden inte blåste". Ungefärligt citat Ja det här säger väl en del om Fred Goldbergs tänkande!? Utanför det lokala tänkandet existerar inget annat! Slutar vinden blåsa i kommunen, så är det ajöss med energin!? Och samma när det gäller klimatet, är det kallt här, regnar där osv, så visar det klimatteorins felaktighet, enligt Goldberg m.fl.
Sedan är det inte politikerna som driver på klimatfrågan, tvärtom, de bromsar. Det är klimatforskarna delvis driver på, och 97 av dessa är vetenskapligt övertygade om att människan påverkar klimatet precis som vi påverkar en hel del annat på vår planet, miljö, resurser osv! Och Fred Goldberg tillhör inte klimatforskarna kan jag tillägga. Visst kan man ha en åsikt, men att det är i första hand politikerna bakom, är helt felaktigt!
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?