Valt inlägg:
Forsblom #71. http://www.voltairenet.org/article167553.html Jag hoppas fortfarande på att du svarar på mina gamla inlägg som jag skrev för en sådär ett par veckor sen. Spartacus #72. Jag tror snarare att Wikileaks används som en avledningsmanöver. Folk diskuterar hela tiden om huruvida Wikileaks är en sionistisk skapelse eller ej. Hur som helst glömmer folk bort vad som händer idag, vilket är att den fallande supermakten på andra sidan Atlanten försöker ersätta en störtad diktator med en ny och fräsch diktator. Allt bara för att slippa att islamisterna tar över. Fråga aftonbladet. De är minst lika oroade. Verkligheten är att västvärlden skiter fullständigt i om den muslimska världen har demokrati eller ej. Så länge en islamist håller på att få makten även genom demokratiska urval ska det bombas och störtas. Det fick palestinierna och iranierna erfara under de senaste åren. Det spelar ingen roll vilken sida Wikileaks står på. Folk är redan lurade.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?