Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Forsblom. Man kan inte flytta varje gång man är missnöjd med sitt lands politik. Jag tycker också att det är viktigt att man klargör skillnader i hur folk ser på demokrati och MR. Politiker håller inte med folket, i synnerhet då många politiker i väst stöttar terrorister och en viss apartheid- och ockupationsregim. Deras syn på demokrati och MR delar jag inte. Däremot tycker jag att man ska respektera alla människors rättigheter, oavsett deras nationalitet, religionstillhörighet, ras, kön etc. Det är synd att många västerländska ledare inte tycker detsamma, men vad man kan göra? Jag försöker åtminstone säga till när jag ser människor fela. Man kan som sagt inte springa iväg varje gång landets politiker gör fel. Jag föddes och växte upp i ett Sverige som var en av de absolut mest toleranta samhällen i hela världen. Jag hade en jättebra uppväxt. Nu ser jag hur sionister och andra Israelkramare styckar sönder Sverige bara för att gynna deras projekt i ockuperade Palestina. Vad skulle folk säga om mig om jag bara sprang iväg? Jag vill gärna ställa en motfråga. Om Israel är så viktigt att skydda och försvara, varför inte flytta dit då? Du lär ju få stå ut med betydligt mindre kritik där borta.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?