Valt inlägg:
Jag kan tillägga till det jag skrev om igår och säga att anledningen till att så pass många muslimer mördas i terrorattentat är just p.g.a. deras muslimernas stöd till antiisraelisk-lagda politiker. Som många säkert redan känner till är Israel den största sponsorn till världsterrorismen, och denna terror använder den israeliska eliten i syfte att "bestraffa" de muslimer som stöttar det palestinska folkets kamp för frihet och självständighet. Även när obestridliga bevis finns på bl.a. Mossads verksamhet, fortsätter västvärldens ledare ändå stödja Israel. Detta problem fördjupas när man studerar wahhabismens allianser med USA, Israel, korrupta arabledare och terrorismen. Trots att wahhabismen utgör hela den "muslimska" terrorn är det just wahhabiterna som får mest stöd av väst, samtidigt när wahhabiternas fiender Hizbollah, Iran och Syrien bojkottas och hånas av väst. Inte nog med att västerlandet undergräver demokratin i den muslimska världen genom det israeliska projektet - västvärlden stöttar även samma terrorism som skördat flera miljoner muslimska liv under bara de senaste åren, muslimer som annars hade utgjort ett hot mot Israel. Västvärlden fortsätter att stärka sitt ekonomiska och politiska samarbeta med wahhabistväldet. En hel del råolja som vi konsumerar kommer från de länder där wahhabiterna dominerar, alltså från den arabiska halvön. Samtidigt är det tänkt att alla ska stötta sanktionerna mot Iran som på inget sätt är ett hot mot oss, men som är ett hot mot Israel vilket är just därför Iran bojkottas. Om Iran hade bytt sida, tro mig, hade president Ahmadinejad fått Nobels fredspris samma år! Det är just det som är syftet med hela denna historia - de vill att vi ska slava oss åt Israel. Israel och dess projekt är vad som utgör dagens internationella politik. Detta klargjorde jag på newsmill.se i december 2009 http://www.newsmill.se/artikel/2009/12/28/massmediernas-fixering-vid-iran-beror-pa-israel Notera också att sann islamism, alltså den som förknippas med palestiniernas kamp, Hizbollah och Iran, är mittpunkten för Israelkramarnas kritik mot Islam och muslimer. Israelkramare utnyttjar också sina terroristvänner wahhabiterna för att dra samtliga muslimer i smutsen...
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?