Valt inlägg:
1 Inger Olsson har en spännande debatteknik. I # 27 förmodade hon att jag hämtade information från "SDs hemsida". Underförstått då att där finns bara dravel och lögner. När det visade sig att informationen kom från Sveriges veterinärer betraktar hon det se ovan, # 37 som "inte acceptabelt". 2 Jag föraktar inte muslimer eller judar, tvärtom. Men jag är en kompromisslös motståndare till att låta religiösa läror diktera villkoren för livet här på jorden och - framförallt - leda till ofrihet och lidande för både människor och djur. 3 Jag ser inte motsättningen mellan att både verka för våra tamdjurs allmänna välfärd OCH så lidandebefriade slaktmetoder som möjligt. 4 Jag har inga personliga politiska ambitioner. Men jag följer min moral och övertygelse, och jag är inte rädd för säga min mening även om den skulle avvika från det för tillfället politiskt korrekta och opportuna.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?