Valt inlägg:
#27 erobwen: Men du, som är sååå mänsklig, kan väl ge henne tips på hur hon ska agera? I artikeln har ju hon inte begått några fel ens utan det är myndigheter som m å s t e ha utsatt henne för typ "attentat"... Fast när det gäller 9/11 år 2001 så verkar du/ni s k "sanningskonspiratörer" inte bry er värst mycket när gäller alla dödsoffer i bl a flygplanen... Fy för den lede!
/// För att göra sitt ekonomiska lidande kort - kan art.förf. ju uppge sitt t ex kontonummer och c/o-adress här, så vi kan kanske skicka "ovikta sedlar"? /// Jag bekymrade mig för hundarna, som måste befinna sig på "dyr kennel", då de kommer från ett icke Eu-land, men vad jag kan se är art.förf. igång med att leta - citat: "tillfällig omplacering av nyimporterad vit schäfer hanhund medans jag letar fast bostad. jag är nyinflyttad själv". Som sagt, art.för. har befunnit sig mer än 37 dagar i Sverige.
http://www.facebook.com/group.php?gid114890695228851&vwall&viewas0
Förresten, en del kallar sådana hundar för "varghundar", vilket inte är tillåtet i Sverige. Men det är en annan historia...
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?