Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Det är så föredrande att så många säger "INTE VILL JOBBA" men alla svårt sjuka och som har mutipla kroniska sjukdomar som knappast kalar det mest vardagliga som att klä sig göra i ordning frukost där dessa saker är i det närmaste oöverstigliga hinder ?, själv har jag 4 kroniska sjukdomar bla en mjukdels reumatisk några as symtomen abnorm svår trötthet värk , svår ljus kännlsighet , ,, Astma som gör att jag inte tål kalla fuktiga råa miljöer eller vama fuktiga miljöer , tinnitus som gör att jag inte tål bulriga ljudliga miljöer detta är bara någar av symtomen och svåigheteerna har även m,ycket svrt att koncentrear mig är ordblind. Jag kämpade i 9 år inann kroppen tog helt slut , jag vill verkligen jobba med jag orkar inte har abnormt sömnbehov upp till 16-18 timmar dygnet. Visst har det funnits fuskae och dem tar jag djupase avstånd från. Men att säga att alal sjuka inte vill jobba det ärekränkning och en enorm lögn

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?