Valt inlägg:
Högkvalitativ? Det är väl inte så oemotsägbart - den där millenniumtrilogin tex var väl inte någon direkt avvikelse från övrig hollywoodproduktion, mf. Och politiker,,, tja,,, tror nog att sammansättningen "hederligt engagerade" och "samvetslösa strebrar" inte är så avvikande var på jorden man än gör sitt lilla stickprov - förutom efter vissa utrensningsaktioner av den ena eller andra sorten - värre blir det i de fall medvetenheten uppstått att de allra flesta är någon sorts kombination av båda dessa egenskaper - plus lite till. Ekelöv har verkligen en poäng, men alla ger sej inte så frivilligt - en och annan gör faktiskt effektivt motstånd mot det annars alltför oifrågasatt självklart dumdrygt nationella som dessutom av trendpolitikens reklammakare ständigt upprepas som en sövande hypnotisk mantra - skulle jag inte kämpat emot skulle jag ha dött av näringsbrist för länge sedan då jag var gång jag såg mej själv i en spegel skulle ha spytt.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?