Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Min arbetsgivare är mitt samvete och den rätt jag jobbar med att tolka. Tillsammans leder de på den rätta vägen mot rättvisa beslut. Och om jag har fel så kan alltid den som är satt till att omtolka det jag kommit fram till rätta mig. Så fungerar det rättssamhälle Du vill krossa med dina otydliga anarkistdrömmar. Just ett sådant förhållningssätt hos mig har också gjort att jag inte lyckats så bra med löneförhandlingarna. Jag tillhör inte dem i statens tjänst som endast producerar massor med beslut utan kvalitet och innehåll. Mina beslut är inte så många men väl övervägda och innehållsrika. Samt även då de går den sökande emot sällan ifrågasatta annat än ifråga om slutsatsen. Så till dig Du stenåldersanarkist. Även med en liten kunskap om människans historia så bör det för en sunt tänkande människa inte vara svårt att förstå att det inte var bättre förr. Men Du hade nog trivts med att svinga stenyxan mot alla dem som inte delar Dina åsikter. Nu ska jag äta kvällsmat och avslutar mina inlägg.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?