Valt inlägg:
Djuret;
Och vem orkar sitta och lyssna på en feminist som håller på med sin checklista framför en kopp kaffe, istället för att faktiskt vara trevligt. Jag har träffat dessa många gånger och jag förstår inte hur de orkar med. De klarar inte ens av att ha ett vanligt samtal utan ska väva in allt i någon jävla analys. Säger man fel sak; så blir man angripen. Dessa kvinnor förpassas bäst till det vi andra kallar "kvinnoträsket": De som inte klarar av att leva med en man och ser sig själva som ofelbara, men så vaknar de en dag 60 år gamla och är rätt så olyckliga ändå .
Det värsta en man vet, är att inte få vara sig själv och det kan man inte med en "feminist" omskrivning; valfri förblindad dåre som måste sila allt genom någon teori jag vill kunna sitta och babbla om allt mellan himmel och jord utan att redigera mig själv likt någon som håller tal. Detta måste bara jag göra och gud nåde om jag som man har en åsikt om vad en feminist tycker. Det ses som hädelse...
Om det var jämlikhet ni feminister var ute efter, så kan ni börja med att nå upp till vår nivå och så att säga erkänna; man är två om det.
Annars väntar kvinnoträsket, den eviga nuckans fristad dit inga män får eller vill komma...
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?