Valt inlägg:
Mitt bästa tips är att skita i självupptagna feminister som sitter och silar mygg på ett café angående notan när man kan lägga all sin feministiska magi på att vara trevlig och smidig istället för att bete sig som om man är förmer än andra för att man anser att ens egna levnadsregler är att se som en upphöjd religion.
Jag har träffat många "feminister" och det som för er alla samman i en korg är att ni antingen spenderar all er kraft på att mala ner en kille tills ni är nöjda eller skaffar en kille som sjåpar och mesar sig till den grad att man tvivlar på hans kön.
En riktig man står inte och darrar och oroar sig över notan. En riktig tjej står inte och dömer någon och försöker befästa sina egna illusioner om killen hon är med.
Mitt bästa råd är att ge alla dina dejter en checklista så att de kan garantera att de duger åt dig innan, så att dina feministiska riter inte störs, det skulle ju vara fruktansvärt om du en dag skulle upptäcka att 99 av människorna runtomkring dig fullkomligt skiter i din egen inställning till kön och att de antagligen tycker att du är en omogen, garderobsflata som älskar att ge sig på andra.
Dig skulle jag fan aldrig betalat åt...
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?