Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Peter #9 Du frågar varför jag känner mej hotad och tänker dej att det du upplever som en "brutal och provokativ" ton skrämmer bort andra debattörer - rätta mej om jag har fel. Ja jag kan inte säga att du har fel bara så där rakt av, men kanske min attityd beror på att jag känner en viss uppgivenhet - alltså inte en som du uttrycker det "försvarsställning". Detta har debatterats alldeles för länge utan att någon ballans eller rätsida uppnåtts. I dag sändes reprisen på Radioteaterns "Rebellen från Täby" och du kanske kan dra dej till minnes när "Sunes jul" gick av stapeln - eller SVt satsningen "Ebba och Didrik" mfl. ingenting tycks hända - mannen är och förblir en tönt i media och reaktionen på tokfeminismen, den lika tokiga matchokulturen skördar nya offer på båda sidor i form av halvmänniskor, och missbrukade människor som bara använts som statuerade exempel av människor som störts i sin utveckling och könsroll av ett avigt kulturellt förtryck som motverkar sitt syfte. Att jag inte utgör en av de männen som de "manshatande" feministerna hatar var ju skönt att höra - vad har du för belägg för det?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?