Valt inlägg:
Förmodar att du menar "mansgrisigt" - nej häradsbetäckare är jag inte, men skulle väl inte haft så mycket emot. Däremot har jag i rollen som medmänniska lite vidare vyer än bara som förälder - har fortfarande nära vänner bland mina före detta elever - samt en hel del andra ungar som en gång i mej såg den manlige figur dom saknade i den egna trasiga familjen. Nej,,, jag tror att vi måste vidga begreppet lite beträffande barn och ungar - för mej är alla ungar, fast vissa har jag fått i mina armar tidigare än andra - jag är inte heller direkt sinnebilden för den "stolte" fadern - men lycklig blir jag för de ungar det går bra för - och då menar jag inte att jag varit med och producerat ytterligare en karriärist - nä,,, men då vi kan sitta och prata om livets väsentligheter slår mitt hjärta lite extra - även om våra meningar ibland går lite isär - och för övrigt, än är jag inte sämre än att jag kan tänka i andra banor om det visar sej vara möjligt att komma längre på det spåret...
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?